Zdravie

Ako posilniť imunitný systém?

Imunita je pre nás jedna z najdôležitejších vecí, čo sa týka zdravia. Zaisťuje obranu tela proti všetkým škodlivinám z vonkajšieho ale aj vnútorného prostredia organizmu. Nedostatočná funkcia imunitného systému signalizuje rôzne zdravotné problémy.

Prejavov nedostatočnej imunity je hneď niekoľko. Medzi najčastejšie prejavy patrí únava, bolesti kĺbov, zhoršené hojenie rán, opakované bakteriálne a vírusové ochorenia. My vám prinášame pár účinných tipov na zlepšenie imunity.

Doplnky stravy

Výborným pomocníkom pre zlepšenie imunitného systému je používanie výživových doplnkov, ktoré obsahujú rôzne vitamíny, minerálne látky a sú založené na prírodnej báze. Horčík + B6 je doplnok stravy, ktorý obsahuje unikátne zloženie v podobe horčíka a vitamínu B6. Horčík prispieva k normálnemu energetickému metabolizmu a podieľa sa na delení buniek. Horčík tiež prispieva k normálnej činnosti svalov a zníženiu miery únavy a vyčerpania.

Vitamín B6 podporuje činnosť nervovej sústavy, prispieva k regulácii hormonálnej aktivity, k normálnej funkcii imunitného systému aj k tvorbe červených krviniek. Výrazne znižuje mieru únavy a vyčerpania.

Dobrou voľbou je tiež produkt Draslík+ Hořčík. Horčík priaznivo ovplyvňuje nervový i svalový systém, prispieva k zachovaniu zdravých kostí a zubov aj k zníženiu únavy a vyčerpania

Kvalita spánku ovplyvňuje váš imunitný systém

Nedostatok spánku výrazne oslabuje imunitu, a preto sme náchylnejší na vírusové a bakteriálne ochorenia. Spánok má veľký vplyv na naše zdravie a regeneráciu nervového systému. Pri jeho nedostatku sa imunita oslabuje, a tak nemá silu bojovať a brániť telo pred škodlivými látkami. Spánok by ste si mali dopriať denne 7 až 8 hodín, na kvalitnom matraci, v dobre vyvetranej miestnosti.

Správna životospráva

Pravidelný pohyb a konzumovanie stravy s vyváženou nutričnou hodnotou je ten najlepší liek pre posilnenie vášho imunitného systému. Priveľa cukru, polotovarov, chemických farbív a konzervantov výrazne oslabuje váš imunitný systém. Mali by ste uprednostňovať jedlá s vysokým obsahom vitamínov a bielkovín, ako napríklad ovocie, zelenina, ryby, mäso a strukoviny. Každý deň by ste si tiež mali dopriať strúčik cesnaku, ktorý podporuje imunitný systém a bojuje so zápalmi v tele. V kombinácii s výživovými doplnkami posilníte svoju imunitu takmer ihneď.

Add Comment

Click here to post a comment