Ako sa stať úspešným podnikateľom a zaistiť si sľubnú budúcnosť?

Máte pocit, že aj napriek všetkej snahe stále stojíte na jednom mieste a nerobíte pokrok smerom vpred? Alebo máte ťažkosti s výberom obchodných cieľov, ktoré by vás mohli nasmerovať k ich dosiahnutiu? Každý podnikateľ chce vlastniť úspešný a ziskový podnik, ale premeniť tieto sny na realitu už tak jednoduché nie je. Ak ale chcete, aby bola vaša firma ziskovejšia ako kedykoľvek predtým, máme pre vás niekoľko návrhov, ako to dosiahnuť. Pamätajte si. Budovanie úspešného podnikania je maratón, nie šprint. Stačí mať dobré virtuálne sídlo a môžete začať.

Zamerajte sa na zákaznícky servis

Podľa štúdie spoločnosti NewVoiceMedia 51 % zákazníkov nezopakuje obchod so spoločnosťou po zlých servisných skúsenostiach. Vzhľadom na to, že lojálni zákazníci predávajú vašu ponuku omnoho ľahšie, urobte z dobrých zákazníckych služieb prioritu. Preskúmajte svoj aktuálny zákaznícky servis a naplánujte zmeny, ktoré je potrebné vykonať, aby ste zaistili, že váš malý podnik poskytuje služby lepšie ako konkurencia. Možno budete musieť investovať do školenia zamestnancov, prepracovať svoju politiku návratu alebo vykonať základné vylepšenia, ako je rýchla reakcia na hlasové správy alebo e-maily od zákazníkov. S novou Ready Made spoločnosťou to pôjde oveľa ľahšie.

Zlepšite marketing

Efektívny marketing je kľúčom k zvýšeniu vašich tržieb, čo ale neznamená, že musíte vyprázdniť svoj účet, aby ste mohli propagovať svoje podnikanie. Existuje predsa veľa lacných spôsobov, ako uvádzať na trh vaše produkty a služby, vrátane:
  • Vytvorenia a použitia propagačnej súpravy;
  • Posielania propagačných akcií spolu so svojimi faktúrami;
  • Vstupu do profesionálnych organizácií;
  • Zapojenia novín a internetu do vašich veľkých otvorení, pohybov alebo charitatívnych podujatí.
  • Možností máte viac, treba ich len vedieť využiť.

Znížte svoje obchodné náklady

Podnikateľské náklady na všetko od kancelárskych priestorov po náklady na vozidlá sa zdajú byť vždy na vzostupe, takže držanie výdavkov pod kontrolou je pre majiteľov firiem zásadnou úlohou. Môžete na to využiť aj monitoring vozidiel. Nie je to sledovanie, ale krok smerom k vašej lepšej budúcnosti.

Publikované: 30. 06. 2020

Kategória: Biznis a financie

Autor: Jarmila Zábranská