Reklama cez Facebook

Sociálne siete sú v dnešnej dobe súčasťou každodenného života pre obrovské množstvo ľudí. Práve vďaka tomu sú výborným nástrojom, pokiaľ chcete na svoju vlastnú stránku prilákať nových ľudí. Môže vám to pomôcť napríklad s propagáciou vášho nového produktu, alebo služby ktorú vaša spoločnosť ponúka, najmä prostredníctvom webu.

Postará sa o správne zacielenie reklamy

Asi najväčšou výhodou reklamy na Facebooku je to, že profily ľudí obsahujú dôležité informácie ako je vek, pohlavie, prípadne aj záľuby. Spoločnosť iFocus vám pomôže tieto údaje využiť tak, aby sa reklama zobrazovala hlavne potenciálnym zákazníkom. Asi celkom dáva zmysel, že reklama na kabelky je zbytočná pre muža vo veku 40 rokov. Ak sa vám podobných zbytočných zobrazení reklám nazbiera veľa, sú to zbytočne vyhodené peniaze. Tak prečo Facebook nevyužiť tým správnym spôsobom?

CPM a PPC

Pri propagácii vášho produktu alebo služby máte na výber z dvoch typov reklamy. Prvá možnosť, ktorú online marketingová agentúra iFocus ponúka, je CPM (cost per mile). Spočíva v tom, že zaplatíte za každých tisíc zobrazení vašej reklamy. Druhou možnosťou je PPC (pay per click). V tomto prípade zaplatíte iba sa to, keď na vašu reklamu niekto klikne. Pri využití tejto metódy je dôležité, aby ste mali prepracovanú stránku, na ktorú bude klikajúca osoba presmerovaná. Ak sa vám to podarí, množstvo nových zákazníkov môže prudko narásť.

Úspešnosť online marketingu

O spoľahlivosti týchto metód propagácie produktov a služieb sa nedá pochybovať. Ich dosah je naozaj obrovský, čo dokazujú aj mnohé štúdie, ktoré si môžete prečítať na stránke marketingovej agentúry iFocus. Nájdete tam aj články o konkrétnych spoločnostiach, ktorým vďaka iFocus narástla návštevnosť stránky, alebo množstvo predaného tovaru. V prípade že máte problém získať zákazníkov, lebo o vašej spoločnosti vie iba málo ľudí, neváhajte kontaktovať online marketingovú agentúru iFocus. Ich služby pomohli už mnohým, takže je veľmi vysoká šanca, že pomôžu aj vám.

Publikované: 23. 04. 2019

Kategória: Biznis a financie

Autor: Jarmila Zábranská